Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

woensdag 5 mei 2010

OEQC

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties op het blogbericht over het schoolgala van DD1. Ze zag er inderdaad heel mooi uit (hier spreekt een trotse moeder). Ook haar vriendinnen en andere klasgenoten zagen er geweldig uit. Wat ik hoorde, hebben ze allemaal een geweldig leuk feest gehad. Nu kunnen ze even een weekje rustig aan doen en vervolgens moeten ze aan de slag, leren voor de examens. Allemaal veel succes!

Thank you all for your kind comments on the blog post about the schoolprom of DD1. She looked very nice indeed (a proud mother speaking here).  Her friends and classmates looked great also. What I heard, they all had a great fun party. Now they have a week to take it easy and then they  have to work, learning for the exams. Good luck to you all!


Afgelopen zaterdag ben ik, met nog 3 leden van ons quiltgroepje de Quiltbengels, naar de OEQC in Veldhoven geweest. Wat was er veel moois te zien. De foto hierboven is een collage van de quilts uit Hongarije.

Last Saturday I went to the Open European Quilt Championship in Veldhoven. A lot of beautiful quilts were to be seen. The photo above is a collage of the quilts from Hungary.

Ik heb niet alles even goed kunnen bekijken, het was gewoon te veel voor 1 dag. Het kwam natuurlijk ook doordat ik werd afgeleid door de winkelstands. Ik had me voorgenomen niet zo veel te kopen, want er ligt al zoveel te doen. Maar al die verleidingen zijn voor een quiltster echt niet te weerstaan. Die slimme winkeliers weten dat natuurlijk ook....  Volgend jaar ga ik zeker weer!

 



I could not  look good at all the quilts, it was just too much for one day. It was also because  I was distracted by the shops. I had intended not so much to buy because I already have so much to do. But a quilter can really not resist all these temptations. These smart retailers know that of course .... Next year I will go again,  for sure!








Annelies maakte deze foto van mij. McKenna Ryan heeft 1 van de patroontjes die ik kocht gesigneerd.

Annelies took this picture. McKenna Ryan signed one of the two designs I bought. 



 Ik heb trouwens ook nog eventjes gequilt met de APQS Millenium quiltmachine. Nee nee, die heb ik niet gekocht. Voor dat geld kun je een auto kopen... Maar het was geweldig om even te doen!

By the way, I also briefly quilted with a APQS Millenium quiltingmachine. No, I did not by one. For that money you can buy a car.. But it felt great to do!!

1 opmerking: