Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

zondag 16 oktober 2011

Amsterdam

Het concert van Joe Bonamassa vorige week in Amsterdam was helemaal geweldig.
Wij waren ook nog niet eerder in theater Carré geweest en we vonden het prachtig. We hadden vanaf het balcon perfect zicht op het podium, alleen de stoelen zaten niet zo comfortabel.

Last week in Amsterdam, the concert of Joe Bonamassa  was absolutely fabulous. We hadn't been in theater Carré before and we loved it.  We had a perfect view from the balcony on the stage, only the seats were not very comfy.







We hadden een hotelkamer geboekt en het plan was om de volgende dag gezellig in Amsterdam door te brengen. Na een lekker ontbijtje liepen we al bijtijds langs de Amsterdamse grachten. Als wij in een stad rondlopen, kijken we meestal omhoog naar de gebouwen en gevels. Ook hier, wat is onze hoofdstad toch mooi!

We had booked a hotel room and planned to spend the next day in Amsterdam. After a nice breakfast we walked along the Amsterdam canals. When we walk around in a city, we usually look up to the buildings and facades. We think our capital city is very beautiful.



Tja, toen scheen de zon nog lekker, maar die verdween al snel, het begon te regenen en we werden doornat en koud. Kortom, om 3 uur waren we alweer thuis. Jammer, het weekend ervoor en erna was het prachtig weer en wij treffen die kou en regen. Maar goed, het is ons prima bevallen om zo met z'n tweetjes op pad te gaan en hebben ons voorgenomen dit zeker vaker te gaan doen.

Well, then the sun was still shining nice. but it disappeared quickly, it started raining and soon we were soaked and cold. In short, at 3 o'clock we were back home. Too bad, the weekend before and after it was beautiful weather and we had the cold and the rain. Anyway, we really liked our short weekend together so we definitely will do this more often. 


Enne, heb ik de rest van de week nog wat gedaan? Nou, naast mijn werk heb ik het eerste blok van Camelot, blok van de maand quilt van Quilt it and Dotty, gemaakt. Kijk eens wat een beauty! En er volgen nog 15 van deze blokken met cirkels.

And have I done something this week? Well, besides my work, I made the first block of Camelot, a block of the month of Quilt it and Dotty. Look what a beauty! And another 15 of these blocks with circles will follow.


En ik ben ook begonnen aan mijn laatste blok van de Aunt Millies Garden Quilt.

And I also started working on my last block of the Aunt Millies Garden Quilt.


Groetjes,

Greetings,

8 opmerkingen:

  1. Dank je wel, dat ik op de vroege morgen even mee kon wandelen in mijn geboorte stad Amsterdam.
    Nu ik dat zo zie, mis ik het toch wel, nu volgende week hoop ik ook even daar weer rond te mogen dolen.
    Mooi die ster
    Fijn dat je concert zo mooi was.
    Veel quilt plezier, vandaag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei...dat kompas is wel heel erg mooi...en dit soort blokken vind ik altijd heel leuk om te maken...Ik zal me over een poosje ook weer eens op de kompassen storten....eerst de hexen op de rit helpen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt weer een hele mooie quilt!
    groetjes,imke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de regen tijdens je dagje Amsterdam. Gelukkig heb je wel van het concert genoten.
    Ik vind je blok heel mooi, dat wordt een prachtige quilt.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te lezen heb je ondanks de regen een super uitje gehad. Een prachtig Camelot blok heb je gemaakt! Ik vind het een mooi project. Ben benieuwd naar de andere blokken. groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Willeke, wat gebruik je mooie kleuren, Rietje van Slagmaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Willeke, Wat gebruik je mooie kleuren. Rietje van Slagmaat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig blok is het geworden, en heerlijk dat je zo fijn in Amsterdam hebt gehad! Lekker van nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen