Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

vrijdag 30 december 2011

Camelot blok 3

Camelot blok 3
Camelot blok 2


Wat fijn dat ik de afgelopen week wat extra vrije tijd had.
Ik heb blok 3 van de Camelot-Bom gemaakt en de rand om blok 2 gezet. De stofjes voor blok 4 verwacht ik binnenkort, dus ik ga de mallen vast maken.

How wonderful, last week I had some extra free time. 
I finished block 3 of the Camelot-Bom and added the edge to block 2. The fabrics of block 4 will arrive soon, so I will already prepare the templates.

Ook heb ik weer wat aan het laatste blok van de Aunt Millie Quilt gedaan. Het is een lastige, met veel kleine blaadjes en puntjes die scherp horen te zijn. Nu ben ik met de laatste appliquaties bezig; de cirkeltjes. Ik maak ze met behulp van Karen Kay Buckley's Perfect Circles, die werken echt perfect! In Nederland hier te koop: www.aztec-rose-crea.com en www.minewood.nl.

I also worked on the last block of the Aunt Millie's Garden Quilt. It's a difficult one, with many little leaves and a lot of points that should be sharp. Now I am working on the latest pieces, the circles. I use the Karen Kay Buckley's Perfect Circles, which really work perfect!
  
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2012 toe, met veel inspiratie en quiltplezier!

I wish everyone a wonderful and healthy New Year, with lots of inspiration and quilting fun!

1 opmerking:

  1. Wat worden de cirkels in je Camelot mooi! en wat een gepriegel lijkt mij al die mooie applicaties. Willeke, ook voor jou en je familie een gezellige jaarwisseling en een spetterend, inspirerend en cratief 2012

    BeantwoordenVerwijderen