Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

zondag 18 september 2011

Lekprikkers september 2011

Afgelopen woensdagochtend was weer de eerste Lekrprikkersbijeenkomst na de vakantie. Er moest heel wat bijgepraat worden, het was me toch een kippenhok! Na het welkomstwoord en koffie en gebak werd snel gestart met de workshop "kaleidoskoop". Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heb meegedaan, ik heb nog zoveel half afgewerkt werk liggen...  Het is wel een heel leuk blok om mee te werken. In oktober gaan we er weer verder mee.

Last Wednesday was the first Lekprikkers meeting after the holidays. There was a lot of chattering, it sounded like a chicken run! After some words of welcome and coffee and cake, we quickly started with the workhop "kaleidoscope". I must admit that I have not participated, I do have so many unfinished work... It is a very nice block to work on. The workshop will be continued in October.





Show and Tell
Hier komen veel foto's. Ik vond het zo zonde om ze allemaal in een paar fotocollages te doen.

Here are lots of pictures. I thought it would be a pity to put them in a few photo collages.

Kijk eens, er zijn al quilts klaar van de workshop Japanse Puzzelquilt van afgelopen juni!

Look, there are already finished quilts from the workshop of last June, the Japanese Puzzle Quilt!























Imke showde een geweldig leuke gehaakte plaid.

Imke showed us a very nice crocheted blanket.





Ook had ze voor ons allemaal een klein notitieboekje gemaakt, met daarin een labeltje met de naam van het blog voor mij - voor jou   wat ze samen met haar zus is begonnen.
's Middags ben ik gelijk 'op bezoek' gegaan en ik kan het je aanbevelen, het is echt een heel leuk blog!

She also made us a small notebook, containing a label with the name of the blog voor mij - voor jou  (for me - for you) that she and her sister started. I visited her blog right away, it is a very nice blog which I can recommend you (unfortunately not in English, but the Google Translate option is added now).


Imke en Evelyn














Ook is er al hard aan nieuwe kerstquilts gewerkt, moet je kijken!

Some of us have already been working very hard on new Christmas quilts, look!



























Nog meer quiltwerk

More quilting












en meer handwerk

and more needlework


























Pfff, dat was het wel zo'n beetje.
Mijn volgende Aunt Millie's Garden block is klaar. Dat laat ik later nog wel zien. Groetjes!

Pfff, well that was about it. 
I finished my block of the Aunt Millie's Garden quilt. I will show you that later on. Greetings!


6 opmerkingen:

  1. hoi Willeke, ik kom ook even bij je kijken.
    Leuk om de werkstukken te zien waar Imke al over vertelde.
    Mooie dingen maken jullie!
    groetjes,
    Evelyn (de zus van...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een foto's! Superleuk om ze allemaal te zien, en ook erg leuk om te zien wat een variatie allemaal! Bedankt hoor voor het showen! Altijd erg leuk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen allemaal weer!! Je kan zien dat het een binnen-zit-zomer was...jullie hebben hard gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig logje en wat heb ik genoten van alle mooie dingen
    Schitterend allemaal
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige productie van een zo te lezen heel gezellige bee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jullie een gezellige quiltbee in de buurt hebben!
    Er worden mooie werkstukjes gemaakt, leuk om je te volgen!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen