Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

vrijdag 10 december 2010

Pillow Swap

Wat is Swappen toch leuk. Kijk eens wat ik van Jenny heb gekregen! Een hartstikke leuk en mooi gemaakt kussen. Jenny had er nog een paar cadeautjes bij gedaan. Een schattig trommeltje met daarin een kleine schat. Bedankt Jenny, voor deze mooie cadeaus. Op het weblog van Jenny kun je zien wat ik voor haar heb gemaakt. Dutch Sisters, Heleen en Corry, bedankt voor het organiseren van de Pillow Swap.

I like Swapping! Look what Jenny has made for me. A gorgeous and beautifully made pillow.  Jenny sent a few  gifts. A cute little box, containing a treasure. Thanks Jenny, for these beautiful gifts. On Jenny's blog you can see what I've made for her. Dutch Sisters, Heleen and Corry, thanks for organizing the Pillow Swap. 




2 opmerkingen:

  1. What a beautiful pillow. I do love the embroidery in the middle. The extra gifts look very nice too, it's nice when you get an extra surprise when you're not expecting it.

    BeantwoordenVerwijderen