Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

donderdag 23 september 2010

Lekprikkersmeeting


Dit prachtige boeket uit de tuin van Janske verwelkomde ons vorige week bij de eerste bijeenkomst van de Lekprikkers na de zomervakantie. Het was erg leuk om iedereen weer na zo'n lange tijd te zien en te spreken. Nadat Truus ons weer van alle wel en wee op de hoogte had gebracht, kwam er koffie en (nog warme) appeltaart en konden we snel beginnen aan de show and tell. Ik zal hier voornamelijk showen.

This beautiful bouquet from the garden of Janske welcomed us last week at the first meeting after the summer holidays of the Lekprikkers. It was nice to see and speak everyone after so long. After Truus had informed us of all ups and downs, there was coffe and (still warm) apple pie and we could soon start with the show and tell. I will mostly show.








Van de quilt van Agniete waren we allemaal erg onder de indruk. Deze quilt verdient dan ook een eigen collage!

Of the quilt of Agniete we were all very impressed . This quilt deserves an own collage !


Gelukkig was er nog tijd voor de instructies van Anneke voor het maken van een quilt waarvan ik hieronder wat details laat zien.

Luckily there was still time for the instruction of Anneke for making a quilt of which I show some details below.


Prettige dag, geniet van het mooie weer vandaag.

Have a nice day.

7 opmerkingen:

  1. I do love that vegetable quilt very much. I would love to make something fun like that one day. So which items are yours, or were you much too busy to sew this summer? Very nice quilts from your group as usual. I look forward to joining a sewing group when all my girls are at school.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's maakte je weer, Willeke! Super. Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je Aunt Millie erg mooi worden. Op je quiltgroep worden ook heel mooie dingen gemaakt. Ik kom hier nog wel eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlug even een kijkje komen nemen.Kom zeker nog langs.
    Succes met alle projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Willeke, volgens mij ben ik nog nooit op je blog geweest, ik zag nu een linkje van je bij Ingrid. Wat een prachtige dingen maak je. Tante Millie is ook zo mooi, en het neiuwe werk... dat is al zo mooi van kleur. Gelukkig dat je uit je quiltdip bent, kunnen wij nog meer genieten van al het moois dat je maakt. Groetjes Peti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Willeke, bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik heb je tip gelijk opgevolgd en de blog bezocht. Wat is er veel te zien en te lezen over applicatie, heel leerzaam!
    Wat maken jullie mooie dingen op de quiltgroep zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm not sure how I missed this lovely post...pure beauty! Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen