Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

zaterdag 3 april 2010

Prettige Paasdagen, Happy Easter


De tulpen die ik vrijdagmiddag heb gekocht, gaan heel mooi open. Hopelijk blijven ze nog een tijdje zo mooi. Met tulpen weet je dat nooit..  De bloemenkraam was voornamelijk geel gekleurd in verband met Pasen. Er was zoveel geel, dat ik door het geel het geel niet meer zag, of zoiets....
Deze bloemen riepen gewoon dat ze met mij mee wilden, dat mocht.

The tulips I bought last Friday are opening very beautifully. I hope they stay so beautiful for a while. With tulips you never know.. Because of Easter the color on the flowerbooth was mostly yellow. There was so much yellow, that I could not see the yellow anymore, or something like that...
These flowers shouted at me "take me with you", and so I did.




Ook de bloemen op de salontafel zijn niet geel maar paars. Hopelijk gaan ze lekker geuren als ze open gaan. Tot die tijd geuren de kaarsjes.

Ook op de foto staat een klein maar prachtig boekje. Liefde, de mooiste citaten van Paulo Coelho, de auteur van De Alchemist. Als ik met een kop koffie op de bank zit, blader ik het even door. De citaten zijn mooi, maar net zo mooi vind ik de illustraties van Catalina Estrada (klik).


The flowers on the coffee table also are not yellow but purple. Hopefully they scent nice when they are open. Until then the candles scent.  

Also on the picture is a small but beatiful book. Love, the best quotes from Paulo Coelho, author of The Alchemist. When I take a cup of coffee on the couch, I browse through here. The quotes are nice, but just as beautiful, I find the illustrations by Catalina Estrada.

 En ja, afgelopen week heb ik ook nog gewerkt aan het blok van de Aunt Millies Garden Quilt. En ja, het is af. Tadaa....

And yes, last week I worked very hard on the block of the Aunt Millies Garden Quilt. And yes, I finished it. Tadaaa....


Ik vind het maken van blaadjes met scherpe puntjes en de 'inner points' van de bloemen nog steeds moeilijk. Hopelijk heb ik het onder de knie voordat ik alle blokken af heb.

The making of sharp pointed leaves and the inner points of the flowers is still very difficult. I hope I master it before I have finished all the blocks.

Ik wens iedereen hele prettige Paasdagen.

I wish you all very pleasant Easter.


4 opmerkingen:

  1. Hallo Willeke, wat een feestje was het om weer eens bij je op visite te komen (virtueel dan hè) En wat een prachtige bloemen laat je zien. Stoffelijk en in het echie. En je boekje? Daar ben ik heel nieuwsgierig naar. Hele fijne Paasdagen met veel zon en gezelligheid. Jou kennende zal dat geen probleem zijn....;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tulpen.
    En wat een mooi blok.
    Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just love all your pretty flowers Willeke. Those tulips are such lovely colours.

    What a wonderful quilt you are making. You have those points looking pretty perfect to me. Well done!

    Happy Easter to you and your family. Have a lovely day.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo willeke .....ik geniet van je leuke website....ga zo door !!!
    Tante Laura

    BeantwoordenVerwijderen