Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

woensdag 17 juni 2009

Supertrots



Na een dag in spanning te hebben gezeten, hebben we vanmiddag gehoord dat onze dochter geslaagd is voor haar VMBO-TL examen. Ze heeft mooie cijfers en mag volgend schooljaar naar de Havo.
Deze foto is gemaakt toen op school het galafeest werd gehouden. Ze heeft zelf de foto later bewerkt. Daar is ze ook al zo goed in.
Kortom, we zijn allemaal supertrots op haar!
Willeke

After almost a whole day of waiting by the phone, our daughter did hear that she has passed her exam. Her results are very good so next year she may continue on a higher level.
This picture is made at her prom. She has edited the photo herself. She's also very good at that.
In short, we are all very proud of her!
Willeke

2 opmerkingen:

  1. Heeeel erg goed gedaan...en een prachtige cijferlijst!! op naar de HAVO ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    Wat ontzettend leuk is deze site!
    Komen al je kunstwerken er op te staan?
    Moet je nog een foto van onze zeilbootjes maken want die neem ik vanavond weer graag mee.
    De muur is al veel te lang veel te kaal!
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen