Welkom op mijn weblog. Ik zal hier berichtjes plaatsen omtrent mijn quilt-hobby en mijn gezin. Wat leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Welcome to my blog. I will tell you about my quilting hobby and my family. How nice of you to take a look here. I would like it very much if you leave a comment. Forgive me the mistakes I will undoubtedly make by translating the Dutch text in English.
Sorry, I have stopped translating the Dutch text.

woensdag 24 juni 2009

Pech



DH en 2 DD zijn fanatieke volleyballers. DH heeft afgelopen jaren training gegeven en had afgelopen donderdagavond voor zijn team een partijtje tegen de ouders georganiseerd. Tijdens dat partijtje ging er iets toch niet helemaal goed. Zweepslag dacht hij. Zaterdag toch maar naar de huisartsenpost gegaan. Zijn achillespees bleek geheel te zijn afgescheurd en zondag is hij geopereerd. De operatie verliep gelukkig goed en 's avonds zat hij al weer lekker thuis op de bank. Ik ben zondag bij hem in het ziekenhuis gebleven en heb wat zitten lezen en borduren.

Dit is een blokje van de Wish Quilt van het Australische blad Homespun.


Er zijn al meer blokjes af...die zal ik een andere keer laten zien.

Willeke

DH and 2 DD are fanatical volleyballers. DH has been training a team in recent years and last Thursday he organized for his team a game against the parents . During that game something went not quite right. Lash he thought. Saturday he went to the hospital. His Achilles tendon was found to be completely torn off and Sunday he is operated. The operation went well and Sunday-evening he was already good at home on the couch. That day I stayed with him in the hospital and have been reading and I did some embroidery. I am working on the Wish Quilt of the Australian magazine Homespun. More photo's to come!

Willeke

5 opmerkingen:

  1. Tjee, wat een toestand ineens....wens DH maar een voorspoedg herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in Blogland! Je blog ziet er al heel leuk uit. Veel succes!
    Jossie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willeke.

    Je ziet het is me toch gelukt om op je blog te komen.

    Vervelnd voor je man zeg nu met dit warme weer met z.n voet in dik verband te zitten.

    Patroontje van stitchery ziet er leuk uit.

    groeten Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog hoor. Beterschap voor je man.
    Groeten Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Willeke,

    Vraag me af hoe je designs/inspiratie vindt voor patronen (de wish quilt is trouwens prachtig). Kan je enige boeken aanraden? Ik heb als inspiratie bord een drukvel laten maken van een aantal foto's..maar ik weet niet of ze eigenlijk te complex zijn. Probeer namelijk een amerikaans stijl quilt voor de baby te naaien, ambitieus maar ik wil het wel proberen:)
    Alvast bedankt
    Gr
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen